دوره آموزشی وی‌ری

در این دوره چه می‌گذرد؟
چرا باید در دوره وی ری شرکت کنید؟
چرا وی ری مهمترین راه رسیدن به موفقیت در معماری است؟
پیش نیازهای یادگیری وی ری چیست؟
مخاطبین دوره چه افرادی هستند؟
امکانات دوره کدام است؟
آیا در انتهای دوره می‌توانم رندرهای واقعی و طبیعی بگیرم‌؟
آیا دوره پروژه محور است؟
آیا در این دوره مدرک معتبر قابل ترجمه ارائه می‌شود؟
آیا امکان مشاوره رایگان با استاد وجود دارد؟
پشتیبانی در این دوره چگونه است؟
شیوه تدریس در دوره‌های حضوری و آنلاین چگونه است؟
آیا دوره پیش رو پروژه محور است؟
سر فصل جلسات دوره کدامند؟
سوالات متداول
لیست پروژه‌های دوره و مشاهده ویدئو‌های آموزشی 🔥

مدت زمان مطالعه : ۱۵ دقیقه

چرا باید در دوره وی ری شرکت کنید؟

وی ری مکمل نرم‌افزار تری‌ دی ‌مکس است و در نبود این پلاگین، مدل‌های سه بعدی بی روح و خام هستند، و خبری از بافت و رنگ و نور در پروژه نیست و این مسئله قطعاً برای شما و بیننده‌ی فضای طراحی شده جذاب نخواهد بود.

در صورتی که به وی ری مسلط نباشید در هزارتوی تنظیمات رنگ و نور و متریال غرق می‌شوید، زمان بسیاری را از دست می‌دهید و مسلما به یک رندر و خروجی جذاب و چشم نواز هم دست نخواهید یافت. پس تنها راه برای اینکه از این سردرگمی رها شوید تسلط کامل به Vray از طریق یک دوره جامع است. مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران جهت تسلط عمیق و جامع به پلاگین کاربردی وی ری دوره‌ی تضمینی و حرفه‌ای را برایتان طراحی کرده تا شما تبدیل به یک فوق ستاره در این زمینه شوید.

 

این‌ دوره برای شماست:

● اگر هیچ اطلاعی از وی ری ندارید و می‌خواهید از یک منبع آموزشی مرجع استفاده کنید.

اگر هنوز نمی‌توانید یک رندر واقعی و طبیعی بگیرید.

اگر زمان رندری که می‌گیرید بسیار طولانی است و ساعت‌ها خیره به مانیتور می‌نشینید تا به پایان برسد.

اگر با وجود تلاش زیاد تعداد مشتری‌هایتان خیلی کم است و درآمد خوبی از رشته معماری و دکوراسیون داخلی ندارید.

اگر در بین آیتم‌ها و آپشن‌های پنل تنظیمات وی ری سردرگم هستید و مطمئن نیستید تنظیماتی که انجام می‌دهید درست است!

یا فلسفه وجودی تک تک آیکون‌ها و پارامترهای وی ری را نمی‌دانید.

از طریقه ساخت تکسچر و متریال بی‌خبرید.

با شناخت مناسب تناسبات در کادر، دوربین گذاری‌های حرفه‌ای آشنا نیستید.

به چگونگی تنظیم نور روز و شب تسلط ندارید.

با وجود انجام تنظیمات به نظر مناسب ولی رندر از نور زیاد سفید می‌شود یا به اصطلاح می‌سوزد.

توانایی ایجاد اکو سیستم و پوشش گیاهی را ندارید.

با تنظیم مناسب وی ری برای رندرینگ بر اساس GPU و CPU آشنا نیستید.

و یا نمی‌دانید چطور در زمانی کوتاه رندری طبیعی و با کیفیت تهیه نمایید.

این دوره جامع مناسب شماست و برای حل مشکلات شما ساخته شده است. در این دوره شما به یک معمار ۵ ستاره رندرگیری تبدیل خواهید شد.

اراده آهنین‌ها:

دوره آموزشی وی ری را با اراده آهنین‌هایش بیشتر بشناسید. برای پخش نظرات هر یک از همراهان ما روی گزینه ▶️ کلیک نمایید.

سرکار خانم سهیلا سلمانی

از بچگی انیمه‌های سه‌بعدی رو خیلی دوست داشتم و دلم می‌خواست در حد چند تا نکته هم شده تر ی دی مکس رو یاد بگیریم، تر ی دی برای من مثل اقیانوسی می‌مونه که می‌تونم تا بینهایت توش آبجکت بسازم و شخصاً آبجکت ساختن برام هیجان‌انگیزه و خیلی دوست دارم.

سرکار خانم مهندس نازنین ابوطالبی

چندین سال پیش زمانی که رفتم پیش استادی که کارش خوب بود ولی به نظرم نحوه تدریس کردن بلد نبودن اون زمان این موضوع باعث شد که من واقعا نسبت به تری دی مکس یک فوبیایی رو پیدا کنم
۰۰:۱۷:۵۸

جناب آقای مهندس میثم نصیریان

به نظر من میاد که در واقع  تری دی مکس ارتباط بین ما و کارفرمای غیر فنی است و این موضوع خیلی در نتیجه کار تاثیر گذاره برای کسی خودش می‌خواد برای خودش کار کنه و حتماً باید به این ابزار مسلط باشه.
۰۰:۰۶:۳۳

سرکار خانم مهندس هانیه صفار پور

دوست دارم بگم که من اینجا زمان خیلی خوبی رو سپری کردم و با آدم‌های خیلی خوبی آشنا شدم‌، و زمان با کیفیتی رو گذروندم و دوستان با ارزشی به دوستانم اضافه شد و به نظر من اگر به تری دی مکس هر علاقه‌ای دارید و اگر می‌خواین مسیرتون رو به عنوان یک دیجیتال آرتیست ادامه بدید حتما به اینجا یک سری بزنید چون بسیار کمک کننده خواهد بود.
۰۰:۱۶:۰۵

جناب آقای مهندس امین باقرزاده

دنیای سه‌بعدی پر از دیتیله و کسی که نتونه خودش از صفر چیزی رو درست کنه عملا تری دی کار نیست.
۰۰:۰۳:۵۱

جناب آقای مهندس کیانوش شهیاز

من علاوه بر اینکه به حوزه معماری علاقه‌مندم، به حوزه سینما و جلوه‌های ویژه هم علاقه هایی در وجود خودم حس می‌کنم و برنامه تری دی مکس و یادگیریش باعث شد پیش زمینه‌ای برای من فراهم کنه تا بتونم بیشتر بتونم با این برنامه‌های سه‌بعدی مثل زیبراش و مایا آشنا بشم
۰۰:۱۹:۰۱

جناب آقای مهندس حامد پیری

وقتی با استاد بندری کار می‌کنم و و می بینم خروجی خوبی بهم میده این موضوع باعث می‌شه خودم بیشتر ذوق کنم و به همین خاطر به صورت مداوم در کلاسها حاضر می‌شم
۰۰:۲۰:۴۴

سرکار خانم مهندس مستانه کماندار

چند تا دفتر طراحی داخلی بودند که زنگ زدم که یکیشون گفت باید ۸ تا نرم‌افزار بلد باشی که من حتی اسمهای بعضی‌هاشونو نمی‌دونستم خیلی نا امید شدم دومین جا زنگ زدم گفتن که باید اتوکد و تری دی مکس بلد باشی!
۰۰:۰۸:۵۵

سرکار خانم مهندس معصومه سهرابی

بعد از چند بار گذروندن دوره تری دی مکس، با استاد بندری آشنا شدم و متوجه شدم دوره حضوری برگزار می کنن بدون معطلی ثبت نام کردم.
۰۰:۰۷:۳۴

جناب آقای مهندس شایان اسدی

وقتی خودم دارم یک سازه رو بنا می‌کنم خودم بهتر می‌تونم طراحی کنم و تری دی بزنم تا نفر دیگه ای اینکارو بکنه.
۰۰:۰۷:۱۹

جناب آقای مهندس حسن ملک محمدی

واقعیت کار من از اول با نرم‌افزار اسکچاپ و لومیون کار می‌کردم متاسفانه این نرم‌افزار اسکچاپ محدودیت‌های زیادی برای من در حوزه مادلینگ ایجاد می‌کرد.
۰۰:۱۹:۱۱

جناب آقای مهندس مهدی لطفی

به نظر من استاد بندری اسب سرکش تر ی دی مکس رو رام کرده و به راحتی داره ازش سواری می‌گیره! یه مثالی هست می گن درخت چنار چرا انقدر ضخامت داره چون ثابته ! مصداقش خود استاد بندری ایشون سال‌های سال دارن روی تری دی مکس کار می‌کنن و حاصلش شده تبهر عالی در تری دی مکس!
۰۰:۰۲:۱۷

جناب آقای مهندس متین باقری

بعد از ۵ جلسه اول تری دی مکس، کلاس‌ها به صورت پروژه محور می‌شد و جلسه به جلسه باید پروژه انجام می‌دادیم و با استاد رفع اشکال می‌کردیم و اگر ایرادی داشتیم ازشون می‌پرسیدیم و مشکلمون رو رفع می‌کردند، و این موضوع باعث می‌شد که اشکالاتمون روی هم انبار نشه و تونستیم در طول دوره خیلی خوب پیشرفت کنیم.
۰۰:۰۴:۳۶

جناب آقای مهندس علی حسینی

من نیاز به یک نرم‌افزاری داشتم تا ایده‌ها و تفکراتم رو توش پیاده کنم و بهترین و کاملترین نرم‌افزاری که به ذهنم رسید تری دی مکس بود
۰۰:۰۴:۰۵

سرکار خانم مهندس ریحانه باباخانی

من تو این ۱۰ ساله که در حوزه معماری بودم با استاد‌های زیادی آشنا شدم، کلاس‌های زیادی رفتم و پک‌های زیادی رو تجربه کردم این دوره بهترین دوره‌ای بود که توی این ده سال شرکت کردم
۰۰:۰۶:۲۶

جناب آقای مهندس محمد‌علی دهنادپور

استاد بندری خیلی خصوصیت‌های خوب و ارزنده زیاد دارن ولی چیزی که به ذهنم میاد و به نظر خودم حیرت‌آوره  اینه که استاد بدون هیچ تپقی صحبت‌هاشون رو ادامه میدن به صورت لایو و اینکه یک جوری صحبتهاشون رو به مبحث بعدی ارتباط میدند که آدم همیشه حیرت می کنه و به نظر من استاد بندری یک اعجوبه است.
۰۰:۱۵:۵۲

جناب آقای مهندس کسری فدوی

تو این دوره یک جمله استاد بندری باعث شد مسیر حرفه‌ای زندگی من مشخص بشه ، نکات و نشانه‌ها رو در زندگیتون جدی بگیرید.
۰۰:۲۶:۳۲

سرکار خانم مهندس حمیده جوادی

استاد بندری دارن دلی یاد میدن و ابزارها رو جوری دارن یاد میدن که من به عنوان یک هنرجو  به عنوان کسی که می‌خوام از این نرم‌افزار استفاده کنم چه میز باشه چه صندلی باشه چه دکور خونه باشه همه رو بتونم انجام بدم و در واقع ماهیگیری رو یاد دادند و جوری یاد دادند که من اگر برم دریا بتونم ماهیگیری کنم! برم دریاچه بتونم ماهیگیری کنم! و تو حوضچه هم بتونم! و نه تنها ماهیگیری رو بلکه ماهی گرفتن رو به من یاد دادند.
۰۰:۱۶:۳۸

سرکار خانم مهندس افتخار یاوریان

استاد بندری همیشه پاسخگوی ما بودند یعنی فکر نمی‌کنم جایی یا لحظه‌ای سوالی داشته باشم و کلاس تموم شده باشه و استاد نتونن یا نخوان که پاسخگو ما باشن، همیشه چه در ابتدا یا انتهای کلاس و حتی در آنتراک‌های که بین کلاس داشتیم، همیشه پاسخگومون بودند و این موضوع خیلی می‌تونست برایمان انگیزه بخش باشه اینکه استاد انقدر دلسوز هستن، ما هم تلاش می‌کردیم شاید با یادگیری خودمون بتونیم اون انجام وظیفه رو در قبال تدریس ایشون داشته باشیم.
۰۰:۰۹:۵۳

سرکار خانم مهندس شیوا اسلام‌پرست

چندین سال طول کشید تا من به این نتیجه برسم که بیام کلاس و  سعی کنم خودم رو تو این نرم‌افزار قوی کنم تا بتونم کسب و کار و درآمد خودم رو داشته باشه و بتونم کارایی که دلم می‌خواد رو ارائه بدم.
۰۰:۲۱:۱۱

سرکار خانم مهندس محدثه وصالی

یه حرفی استاد بندری سر کلاس زدند که برای من خیلی جالب بود،گفتند در روز هزاران نفر دارن خدارو شکر می‌کنند و به هر شیوه‌ای دستشون رو میبرن بالا و میگن خدایا شکرت به خاطر چیزهایی که به من دادی ولی این شیوه شکرگذاری خیلی ساده است و هر کسی می‌تونه انجامش بده، پس بهتره با چیزهایی که خدا بهت داده شکر کنی و این برام خیلی جالب بود. و اینطوری نیست که تو فقط بگی خدایا من اینو می‌خوام‌، این تلاشه که تورو به اونجایی که می‌خوای می‌رسونه و باعث می‌شه لطف خدا شامل حالت بشه.
۰۰:۰۵:۱۶

سرکار خانم مهندس مومنه رضایی

لیسانسم صنایع غذایی بود آشنایی نداشتم و با مشورتی که از دیگران گرفتم به این جمع‌بندی رسیدم که تری دی مکس حرفه‌ای ترین نرم‌افزاریه که در این زمینه وجود دارد

بهانه‌های متداولی که ممکن است برای شرکت نکردن در این دوره بیاورید!

از آنجایی که افراد اهمال‌کار برای تغییر نکردن و رشد در زندگی شغلی بهانه‌هایی می‌خواهند، ما تصمیم داریم به دوستان اهمال کار کمک کنیم تا زحمت کمتری بکشند و لیستی از بهانه‌های متداول را در ادامه برایشان آماده کرده‌ایم:

باشه یکم سرم که خلوت شد

الان کارهای مهم‌تری دارم

بعید میدونم اثری داشته باشه

دیگه از من که گذشته

این چیزا با آموزش درست نمی‌شه! باید خودم یاد بگیرم آزمون و خطا کنم

من که نمی‌خوام آپولو هوا کنم، همین یه رندر معمولی بگیرم یه پولی در بیارم کافیه

لیست بالا و بسیاری از بهانه‌های دیگر، نمونه‌ای کوچک از مکانیزم مغز و ذهن است که می‌خواهد ما را در حالت موجود حفظ کند یک طراح موفق در زمینه معماری راهی جز تسلط به وی ری برای کسب سهم بازار و پیشرفت شغلی ندارد پس امیدواریم در این تله گرفتار نشوید و در همین لحظه بر آن غلبه نمایید و تصمیم آخر رو خودتان بگیرید نه بهانه‌هایتان…

برای اینکه در وی ری حرفه‌ای شم باید از کجا شروع کنم؟

معماران و هنرمندان دنیای سه‌بعدی به طور میانگین ۳ الی ۵ بار قبل از گرفتن یک رندر حرفه‌ای و جذاب شکست می‌خورند! ولی اگر اصول را بیاموزید دچار این شکست‌ها نخواهید شد. چاره کار شرکت در یک دوره آموزشی جامع و صرف زمان ۲ الی ۳ ماه برای یادگیری این پلاگین است البته ستون اصلی یادگیری تلاش و پشتکار شماست که موجب برتریتان در بین رقبای کاری می‌شود.

 

چرا وی ری مهمترین راه رسیدن به موفقیت در معماری است؟

اگر زمان ایده‌پردازی و ارائه‌ی ایده محدود می‌شوید و قلم و کاغذ برای انتقال ایده‌ی در ذهن شما ناتوانند قطعاً نیاز به نرم‌افزاهای خواهید داشت تا جعبه ابزار تواناییهایتان را هزاران برابر بزرگتر کنید.

همانطور که حتماً شما هم تجربه کردید عموماً ارائه تجسم و ایده‌های ذهنیمان به دیگران می‌تواند خیلی دشوار باشد بهترین راه برای حل این مشکل، یادگیری وی ری است، با استفاده از این پلاگین می‌توانید تجربه حضور در یک فضای معماری را برای بیننده قابل درک نمایید. و با تهیه تصاویر متعدد از زوایای گوناگون پروژه به درک خلاقیت‌هایتان در نگاه ببیننده کمک کنید.

متاسفانه کار کردن با وی ری به شیوه آزمون و خطا، به خاطر وجود پروسه زمان‌بر پردازش یا به (اصطلاح رندر) امری بسیار اصطحلاکی و فرسایشی می‌باشد با داشتن یک منبع آموزشی کامل در صرف زمان و هزینه‌ها صرفه جویی معناداری می‌کنید.

متاسفانه اغلب طراحان به دنبال صرف زمان بسیار و کسب تجربه شخصی با وی ری هستند و وقت زیادی را جهت آزمون و خطا صرف می‌نمایند. که قطعاً برای آنها هزینه‌های بسیاری را همچون از دست دادن فرصت‌های شغلی به دنبال دارد.

اما آیا رقبای شما منتظر می‌مانند تا به آنها برسید یا اینکه سهم بازار کار را با ارائه سریع و با کیفیت از آن خود می‌کنند؟

امروزه با حضور متخصصین سه‌بعدی در دنیا و ارائه رندر‌های زیبا، زمینه فعالیت برای تازه کارها بسیار سخت شده مگر اینکه با همراهی استاد خبره و دوره آموزشی مناسب مسیر یادگیریتان را سریعتر نمایید.

 

وی ری بر موتور رندر‌های دیگر برتری دارد:

وقتی تصمیم می‌گیرید یک نرم‌افزار سه‌بعدی ( مثل تری دی مکس ، زیبراش ، راینو و…) را بیاموزید در پایان کار ناگزیرید تا رنگ و بافت و نور و متریال را به پروژه اضافه کنید و در بهترین مکان، دوربینی را قرار دهید تا یک قاب زیبا از آنچه خلق کردید به شما نمایش داده شود، وی ری با ارائه امکانات زیر:

سرعت در رندرینگ

ارائه خروجی با کیفیت

ارائه نور و متریال فیزیکی

استفاده همزمان از CPU و GPU

محبوبیت در بین لیدر‌های بازار

و صدها مزیت دیگر که در این مقاله نمی‌گنجد و به صورت تفصیلی در دوره آموزشی مطرح می‌گردد

توانست منجر به رشد صعودی کسب و کارهایی همچون معماری، صنعت بازی‌سازی و فیلم و تبلیغات و غیره… گردد.

بدون وی ری شما یک معمار تمام عیار نیستید:

متاسفانه در دوران دانشگاه خیلی دیر متوجه می‌شویم که پولساز‌ترین بخش زندگی یک معمار ایده پردازی و مهمتر ارائه اون ایده به صورت خلاقانه و زیبا‌ست.

اما چند نفر از معماران به این موضوع مهم توجه می کنند!؟

مهم نیست الان در چه مقطعی از زندگی خود هستید حتی اگر همین لحظه شروع به یادگرفتن کنید کمتر از ۳ ماه، به این نرم افزار کارآمد مسلط می‌شوید.

در این دوره چه می‌گذرد؟

این دوره جامع یک کلاس آموزشی  0 تا ۱۰۰  است که با حضور درآن به کل بخش‌ها و تنظیمات موتور رندر وی ری مسلط می‌شوید.

برای گرفتن یک خروجی و رندر طبیعی با پلاگین وی ری باید اصول و قوانینی را رعایت کنید، این دوره بر اساس آنچه کمپانی سازنده یعنی Chaos Group به عنوان مرجع در رندرینگ برای کاربران و هنرمندان پایه‌ریزی کرده است ارائه می‌شود.

در طول دوره اطلاعات کاملی در رابطه با مبانی وی‌ری و رندرینگ در اختیارتان قرار خواهد گرفت، اگر قصد دارید تا در مسیر معماری و دکوراسیون داخلی و حتی تبلیغات و بازی‌سازی فعالیت کنید این دوره به شما کمک خواهد کرد تا به عملکرد درستی از فرآیند رندرینگ با سرعت بالا برسید.

اگر اطلاعاتی درباره وی‌ری دارید و یا اینکه خیلی وقته با این موتور رندر در حوزه معماری و طراحی داخلی کار می‌نمایید ولی حس می‌کنید روند تکمیل پروژه‌هایتان خیلی سخت و زمانبر پیش می‌رود، این دوره جامع طراحی شده تا شما را نسبت به افراد دیگری که در این زمینه کار می‌کنند چند مرحله جلوتر قرار دهد.

در طول دوره با آموزش نکات مهم و کلیدی در وی ری خیلی سریعتر و بهینه‌تر کار خواهید کرد و همچنین پیرامون مباحث رندرینگ، نور و متریال دهی دوربین گذاری، تکنیک‌های پر کاربرد و تمام قابلیت‌های تخصصی وی ری و…  جامع صحبت خواهد شد.

دوره پیش رو پروژه محور است:

این دوره با رویکرد پروژه محور، طراحی شده است تا به شما کمک کند فوت و فن‌ها و چالش‌های هر پروژه رو بشناسید و از آن عبور نمایید، شما با گذراندن این دوره به تمامی زیر زبر وی ری به شکل کاملا کاربردی همراه با پروژه‌های گوناگون تسلط می‌یابید.

در جریان دوره، در پروژه‌های مختلف معماری نور‌پردازی، ایجاد بافت و رنگ، تنظیم دوربین و بسیاری از نکات کلیدی مطرح می‌شود که لیستی از این پروژه‌ها را کمی پایین‌تر ملاحظه می‌نمایید.

نکته قابل توجه آن است که در هر دوره بر روی (بیست) پروژه فضای داخلی Interior و خارجی Exterior کار می‌شود و در این تعداد بالای پروژه شما بارها تنظیمات وی ری را انجام می‌دهید ساخت هزاران متریال را یاد می‌گیرید تمامی حالات متصور برای نور پردازی را تجربه می‌کنید تا به صورت کامل مبانی رندرینگ در ذهنتان تثبیت ‌شود.

ویژگی‌های پروژه محور بودن دوره چیست؟

در هر دوره ۲۰ پروژه منحصر به فرد ارائه می‌گردد.

تا به این لحظه بیش از ۱۱۰ دوره برگزار گشته این یعنی وجود هزاران ساعت آموزش ویدئویی بر روی سایت IranCGC.com

بعد از اتمام دوره می‌توانید این پروژه‌ها را در رزومه‌کاری خود قرار دهید.

هیچ کدام از این پروژه‌ها ترجمه نیست و به همت استاد مهدی بندری تهیه و تدوین شده است.

برای مشاهده ویدئو‌های آموزشی پروژه‌های زیر لطفا بر روی هریک از عناوین مورد علاقه کلیک نمایید

⚠️️ توجه کنید ! امکان دسترسی و مشاهده ویدئو‌های آموزشی این پروژه‌ها تنها در صورت ثبت‌نام در دوره، به صورت حضوری و یا آنلاین امکان پذیر است.

شیوه تدریس در دوره‌های حضوری و آنلاین وی ری:

● زمان بندی در هر جلسه۸۰ درصد زمان هر جلسه اختصاص به آموزش استاد دارد و ۲۰ درصد زمان به کرکسیون تمرینات هنرجویان و پرسش و پاسخ تعلق می‌گیرد.

● تهیه ویدئو از روند آموزشی: حین تدریس از کلاس، فیلم آموزشی تهیه می‌شود. که در پایان همان جلسه این فیلم‌های ضبط شده از روند کلاس بر روی وب سایت (irancgc.com) در بخش دوره‌های آموزش از منوی بالا وب سایت قسمت دوره وی ری و رندرینگ قرار می‌گیرد. ویدئو‌های کلاس به هنرجو کمک می‌کند تا تمام مفاهیم و ریزه‌کاری‌ها را جزء به جزء تا هر چند باری که نیاز دارد تکرار نماید و همین امر باعث فراگیری و تسلط بالا بر پلاگین وی ری خواهد شد.

 

پیش نیازهای یادگیری وی ری چیست؟

پیش‌نیاز این دوره یادگیری تری‌دی‌مکس و فتوشاپ است.

در صورت لزوم هر گونه پیش‌نیاز دیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سر فصل جلسات دوره وی ری

به علت حجم بالای مطالب آموزشی دوره و زیاد بودن عناوین جلسات، سرفصل‌های آموزشی در قالب فایل PDF قابل دانلود است. همچنین با مراجعه به انتهای صفحه نیز امکان مشاهده این سرفصل‌ها وجود دارد.

مخاطبین دوره وی ری:

این دوره مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به دنبال رشد و بهبود مهارت خود هستند.
کسانی که می‌خواهند در کمتر از یک ساعت زیباترین رندر و خروجی را بگیرند.
کسانی که وی ری را به صورت تجربی و جزیره‌ای یاد گرفتند و وقتش رسیده به اطلاعات و مهارتهایشان سرو سامان دهند.
کسانی که فرصت کافی برای شرکت در یک کلاس منسجم و کامل را دارند.
هنرمندانی که سالها با وی ری کار کردند اما به دنبال نکات طلایی رندرینگ هستند.
تمام کسانی که در حوزه سه بعدی با نرم افزار‌های تری دی مکس، راینو، زیبراش، رویت، اسکچاپ و… فعالیت می‌کنند.
افرادی که تصمیم به مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از ایران دارند.

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

کسانی که زمان و پشتکار لازم را ندارند.
کسانی که به فکر کسب و کار خود و جذب مشتری بیشتر نیستند.
کسانی که کیفیت رندر برایشان اهمیتی ندارد.
افرادی که باور ندارند یک رندر خوب و با کیفیت می‌تواند درآمدشان را افزایش دهد.
کسانی که برنامه‌ای برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از ایران ندارند.

این دوره یک پکیج کامل آموزشی است و نیاز به هیچ منبع دیگری ندارید:

اگر تمام دوره‌ها و بسته‌های آموزشی غیر از این دوره را کنار هم، بگذارید. همچنان بار آموزشی دوره جامع وی ری پیش‌تر است ضمنا با یک بار پرداخت شهریه امکانات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

 پشتیبانی آموزشی در طول دوره وی ری
پشتیبانی مادام العمر پس از پایان دوره
پشتیبانی مادام العمر پس از استخدام
امکان تجدید دوره رایگان
دسترسی به هزاران ساعت آرشیو آموزشی به صورت مادام العمر
مشاوره و راهنمایی خرید سخت افزار
پشتیبانی نرم افزاری در طول و پس از پایان دوره
دسترسی رایگان به آپدیت‌های آموزشی به صورت مادام العمر پس از دوره
دسترسی رایگان به آپدیت‌های نرم افزاری به صورت مادام العمر پس از دوره
جلسات مشاوره با مدرس در طول و پس از دوره
شرکت در آزمون‌های جامع در طول دوره
صدور گواهی و دانشنامه در انتهای دوره پس از کسب نمره قبولی در آزمون آنلاین و عملی
حضور در کانال تلگرام دوره
دریافت تاییدیه فنی از مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران
پیگیری وضعیت دانشجو توسط پشتیبانی موسسه
معرفی دانشجویان برتر به شرکت های مطرح

در صورتی که هنوز سوالی برایتان باقی مانده یا به مشاوره رایگان نیاز دارید با شماره ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ تماس بگیرید و از امکان مشاوره با استاد و همچنین یک جلسه حضور در کلاس به صورت رایگان استفاده نمایید.

پشتیبانی چگونه است؟

شما با شرکت در این دوره از پشتیبانی مادام العمر بهره‌مند می‌شوید که در طول و پس از اتمام دوره همچنان ادامه دارد. و در صورتی که در شرکتی استخدام شوید و یا به صورت شخصی پروژه‌ای در دست داشته باشید، مدرسان و کارشناسان فنی مجموعه پاسخگو شما هستند و می‌توانید از مشاوره‌های حضوری و تلفنی استفاده کنید. ما در مسیر رشد کسب و کارتان به شما کمک خواهیم کرد تا راهتان هموار گردد.

با امکانات پشتیبانی دوره آشنا شوید!

تمام دانشجویان حضوری و آنلاین پس از ثبت‌نام به سامانه پشتیبانی دوره دسترسی خواهند داشت.

پشتیبانی به ۶ روش صورت می‌گیرد:

امکان ارسال پیام، عکس و ویدئو از طریق پیام رسان آنلاین سایت

پشتیبانی از طریق تلفن و داخلی مخصوص پشتیبان

ارتباط از طریق تلگرام با استاد و پشتیبان ویژه دوره

ارتباط از طریق واتس‌اپ با پشتیبان ویژه دوره

ملاقات حضوری با هماهنگی قبلی در موسسه با استاد و پشتیبان دوره به صورت نامحدود

اتصال به کامپیوتر دانشجو و بررسی مشکل

 

ارائه معتبرترین مدرک قابل ترجمه:

مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران با اعتبار ۲۰ ساله و برگزاری هزاران کارگاه و دوره‌های آموزشی وی ری امروز معتبرترین مدرک را برای پلاگین وی ری را ارائه می‌دهد که مورد تایید برند‌های معتبر و فعال در حوزه کسب و کارهای معماری است.
در انتهای دوره در صورتی که حد نصاب نمره قبولی در آزمون آنلاین وی ری را کسب نمایید، و همچنین تمرینات و تکالیف دوره را تکمیل نمایید برای شما هنرجوی عزیز مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای و قابل ترجمه قوه قضاییه و دارای مهر دادگستری و وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی صادر خواهد شد.

سوالات متداول

۱. برای شرکت در دوره وی ری باید چه چیزهایی بدانم؟
قبل از گذراندن این دوره نیاز است تا به تری دی مکس به عنوان پیش نیاز دوره تسلط داشته باشید. در ارتباط با مباحث وی ری از مقدماتی تا پیشرفته به تمام فوت و فن‌های رندینگ مسلط خواهید شد.

۲. آیا می‌توانم از دوره به صورت آنلاین استفاده کنم؟
بله تمام دوره‌های آموزشگاه به صورت حضوری و آنلاین قابل استفاده است
و پس از ثبت‌نام در دوره برای شما دسترسی آنلاینی ایجاد می‌گردد تا بتوانید ویدئو‌های هر جلسه از دوره را دریافت و مشاهده نمایید.

۳. آیا دوره‌های آنلاین مشاوره حضوری و رفع اشکال با استاد دارد؟
بله یکی از مزایای دوره آموزشی وی ری در آموزشگاه ما نسبت به دیگر آموزشگاه‌‌ها همین است، که امکان مشاوره حضوری و رفع اشکال در جلسات نامحدود توسط استاد برای شما فراهم شده است.

۴. اگر در این دوره شرکت کنم آیا کامل به وی ری مسلط خواهم شد؟
لحظه‌ای تردید نکنید،
ما این دوره را به صورت تضمینی و با حضور بهترین استاد حوزه سه بعدی و رندرینگ با سابقه آموزش در اتحادیه اروپا به شما ارائه می‌دهیم و هدف اصلی ما پرورش مهارت شما در سطحی حرفه‌ای و متناسب با بازار ایران و عرصه بین المللی است.

۵. برای شرکت در این دوره باید سیستم قوی‌ای داشته باشم؟
اگر در آینده قصد دارید به صورت حرفه‌ای با تری دی مکس و وی ری کار کنید باید حتما سیستم قابل قبولی تهیه نمایید، اما در طول دوره نیاز به کامپیوتر گران قیمتی نخواهید داشت البته توصیه ما به شما هنرجوی گرامی این است که قبل از ثبت‌نام حتما با پشتیبان های فنی ما مشورت کنید تا به شما راهنمایی‌های لازم جهت تهیه سیستم ارائه گردد و در صورت لزوم کامپیوتر خود را ارتقا دهید.

۶. آیا پس از گذراندن این دوره می‌تونم پروژه بگیرم و وارد بازار کار بشم؟
بله حتما همینطور است قطعاً یادگیری صرفاً نرم‌افزار به صورت آکادمیک بدون مهارت اجرایی خارج از اهداف این دوره است، در حال حاضر ۹۰ درصد هنرجویان ما یا کسب و کار خودشان را دارند و یا اینکه در بهترین شرکت‌ها مشغول به کار هستند.

۷. چطور می‌تونم ثبت‌نام کنم؟
شما می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ تماس بگیرید
مشاورین‌تان در موسسه شما را راهنمایی می‌کنند تا روند ثبت‌نام‌تان به ساده‌ترین شکل ممکن صورت پذیرد و تمام تلاش ما این است که تجربه خوشایندی در کنار هم از لحظه آشنایی تا انتهای دوره داشته باشیم.

۸. آیا این‌ مباحث همیشه در خاطر ما خواهد ماند؟
هنرجویان نخبه ما می‌توانند تمامی اطلاعات سر کلاس را به خاطر سپارند ولی بهتر است یادداشت برداری و مرور در بازه زمانی یکساله انجام شود. ضمنا به واسطه تهیه ویدئوی آموزشی از روند کلاس و امکان تکرار آن به دفعات عملا امکان فراموشی مطالب و از دست رفتن آنها محال خواهد بود.

۹. برای حضور در کلاس آیا نیازمند به لپ‌تاپ هستم؟
خیر نیازی به همراه داشتن لپ‌تاپ نمی‌باشد.

۱۰. آیا در این دوره صرفا مسائل نرم‌افزاری آموزش داده می‌شود؟ یا موضاعات مرتبط به معماری هم برای باز شدن دید هنرمندانه برای هنرجویان مطرح می‌گردد؟
در این دوره به سبب اجرای صد‌ها پروژه معماری در سبک‌های مختلف و گفتگو درباره نکات زیبایی شناسانه در کنار یادگیری قطعی تری دی مکس شما به شکل عمیقی با مسائل معماری و هنری آشنا خواهید شد.

۱۱. آیا برای شاغلین و کارمندان ادارات زمان ویژه ای که امکان حضور در کلاس را داشته باشند وجود دارد؟
جهت رفاه حال شاغلین محترم کلاس‌های آموزشی بعد از ظهر‌ها بعد از ساعات اداری تنظیم گردیده است.

۱۲. آیا مدرک صادر شده در خارج از ایران برای من قابل استفاده می‌باشد؟
قطعا بله این مدرک قابل ترجمه و دارای مهر قوه قضاییه و وزارت امور خارجه برای ارائه به سفارت مطبوع می‌باشد.

۵۳۲۰ نفر تا کنون در دوره‌های آموزشی مجموعه شرکت کرده‌اند، برای مشاهده اسامی دانش آموختگان روی دکمه زیر کلیک کنید.

گالری تصاویر برخی از دوره‌های برگزار شده :

مدرس دوره:

با افتخار این دوره توسط استاد ارجمند مهدی بندری تدریس می شود.
دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه سه بعدی و انیمیشن و جلوه‌های ویژه
برگزارکننده دوره‌های بین المللی تری دی استودیو مکس و وی ری در اروپا
مدرس مورد تایید کمپانی Chaos Group
مدرس مورد تایید کمپانی Autodesk

 

درخواست مشاوره رایگان با استاد و پشتیبان دوره:

قبل از انتخاب دوره آموزشی این فرصت را دارید تا از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ از کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید.
امیدواریم بهترین تصمیم را بگیرید و حتی دقیقه‌ای را برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت هدر ندهید تا شما نیز به جمع نخبگان وی ری در مجموعه ما بپیوندید.

اطلاعات دوره:

شروع دوره: از ۷ آبان | روز‌های: یکشنبه و چهارشنبه
ساعات برگزاری: ۱۷ تا ۲۰:۳۰ (۳ ساعات آموزش کامل و نیم ساعت استراحت)
زمان دوره: ۱۰۰ ساعت + ۱۵۰ ساعت آموزش مکمل آنلاین
شهریه دوره: برای کسب اطلاع از شهریه دوره با شماره تلفن ۴۴۶۱۸۵۰۱-۰۲۱ تماس حاصل نمایید
مدرس: استاد مهدی بندری
مکان آموزش: مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران
آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری شمال به جنوب، بعد از بلوار لاله، نبش بنفشه هفتم، پلاک یک، واحد چهار و هفت
تلفن: ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱

جهت مشاوره رایگان و چگونگی ثبت‌نام در دوره حضوری و آنلاین با شماره ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۱ تماس بگیرید

سر فصل‌های دوره و لیست عناوین آموزشی:

آشنایی اولیه با مفاهیم آموزشی

✔ معرفی کلی و بررسی عملکرد موتور رندر وی ری

✔ معرفی هدف از یادگیری تکنیک‌های رندرگیری

✔ آموزش نصب صحیح وی ری

✔ معرفی مفهوم و اصول کار موتور رندر وی ری

✔ معرفی Farm Render

ایجاد درک از اصول زیبایی شناختی

✔ اشل

✔ توصیف اهمیت اشل آبجکت‌های کوچک و آبجکت‌های بزرگ

✔ اهمیت رعایت تناسب در ابعاد فایل

✔ رعایت Scale مناسب

✔ معرفی مصارف استفاده از Field Of View

✔ اصول استفاده از پوشش گیاهی

✔ اصل رعایت جزئیات خرد

✔ معرفی اهمیت تناسب در عمق دور دست تصویر

اهمیت رعایت توپولوژی اشیاء

✔ بیان علت لزوم به چهار ضلعی بودن پالیگان‌ها

✔ اهمیت منظم بودن Normalها

شناخت نورپردازی مناسب برای هر محیط

✔ معرفی IES Files

✔ معرفی بهترین شکل بهره برداری از نورها

✔ آشنایی کامل با شیوه استفاده حداکثری از حداقل منابع نوری

✔ معرفی تکمیلی اصل فیزیکی نورپردازی

آموزش تشخیص بهترین تنظیمات برای هر صحنه

✔ آموزش تشخیص بهترین Sampler

✔ معرفی انواع تکنیک‌های GI

✔ نحوه تشخیص بهترین موتور GI

آموزش تجزیه و تحلیل صحنه مورد رندر

✔ آموزش استفاده از Ambient Occlusion به منظور با کیفیت تر شدن رندر

تشریح Work Flow که شامل سه مرحله‌ی زیر می‌باشد.

✔ Pre Production

فاز صفر مطالعات و تحقیقات ترسیم sketch فاز یک فاز دو

✔ Production

اجرای مدل حجمی نور پردازی متریال دهی رندرگیری پویا نمایی و انیمیشن

✔ Post Production

تدوین رندر با استفاده از فتوشاپ ایجاد فیلترهای رنگی استفاده از کنترلرهای Exposure

✔ معرفی انواع تکنیک‌های پست پروداکشن

معرفی کامل Composite Post Production معرفی تکنیک Adjustment

معرفی معایب استفاده از اتوکد برای سه بعدی سازی

✔ Low Polygon بودن آبجکت‌های ورودی از اتوکد به تری دی استودیو مکس

✔ احتمال مواجه شدن با Break Vertex

✔ پیوسته یا Attach بودن تمامی اشیاء از داخل اتوکد

✔ شکسته بودن سطوح اشیاء ورودی از اتوکد

تکنیک‌ها و مفاهیم فنی پیرامون موتور رندر وی ری

✔ معرفی اهمیت قدرت cpu در رندرگیری

بیان تاثیر Frequency هسته‌های CPU  در رندرگیری

✔ معرفی کاربرد استفاده از Proxy

✔ آشنایی با انواع پلاگین

آشنایی کامل با عملکرد Forex

✔ معرفی کامل Stound Alone

آموزش استفاده از Distribute Render آموزش سوییچ کردن در Stound Alone آشنایی با شیوه رندرگیری تفکیکی معرفی تفاوت بین Internal Plugin & External Plugin

✔ معرفی ویژگی‌های انیمیشن دانشجویی

معرفی بهترین شیوه انیمیشن سازی

✔ آموزش استفاده از تکنیک‌های سبک سازی و آماده سازی پروژه برای رندرگیری

آموزش ایجاد دقت به کمک کاهش حجم و سنگینی پروژه استفاده از تنکنیک مدلسازی در کادر دوربین معرفی خصوصیات Block Objectها آموزش بهترین عملکرد در هنگام برخورد با Block Objectها آموزش کاهش تکنیکال حجم آبجکت‌های آماده معرفی اهمیت استفاده به جا از Hide & Un Hide آموزش تکنیک چابک سازی نرم افزار بعد از مدتی کار کردن بر روی یک فایل معرفی اهمیت استفاده از Optimize Texture

✔ آشنایی با نحوه نظم دهی به پروژه

آموزش برخورد با Missing External Files در هنگام جا به جایی پروژه آشنایی با مدیریت بهینه Physical Memory

✔ معرفی Render Elements و کاربردهای آن

آموزش ذخیره سازی انواع Elementهای مفید در رندرگیری معرفی کاربرد ذخیره سازی Element های رندر شده آموزش تنظیم سیستم برای ذخیره سازی خودکار تصویر رندرگیری شده

✔ آشنایی با موتور رندرهای تجاری و پژوهشی

معرفی اهداف تولید هر گروه از موتور رندرها معرفی مضرات استفاده از موتور رندرهای پژوهشی آشنایی کامل با ویژگی‌های موتور رندرهای تجاری انتخاب بهترین موتور رندر برای استفاده و یادگیری

قرارگیری دوربین

✔ زاویه دوربین

معرفی تکنیک استفاده از زاویه مناسب جهت پوشش دادن خط افق و پیرامون پروژه آشنایی و استفاده صحیح از زاویه دید ناظر

✔ تنظیم صحیح دوربین برای ضبط مناسب

آشنایی با مفهوم ISO معرفی ویژگی‌های CCD بیان رابطه بین شدت نور در تصویر و مقدار ISO

✔ آشنایی با نحوه صحیح استفاده از عمق میدان

بررسی قوائد کاربردی عمق میدان

✔ آشنایی با مزایای استفاده از دوربین های مجزا در پروژه

آشنایی با تکنیک Fly & Throw

شروع استفاده از وی ری

✔ شناخت مشکلات موتور رندر وی ری

عدم Compatible بودن با برخی از پلاگین‌های پر استفاده

✔ آموزش آماده سازی وی ری برای رندرگیری

آموزش انتخاب وی ری به عنوان موتور رندر  بیان نحوه فعال‌سازی وی ری در تری دی استودیو مکس تشریح کادر VFB آشنایی با View Port Frame Buffer

معرفی خصوصیات و آموزش استفاده از فرمت‌های ضبط و پخش

✔ بیان تفاوت‌های فرمت نمایشی HDR و Standard RGB

معرفی کاربرد Shooter Speed بیان چرایی استفاده از تصاویر HDR آشنایی با استاندارد ضبط و پخش تلویزیونی

✔ آشنایی با آپشن‌های ضریب طول به عرض تصویر رندر

معرفی Check Box مربوط به Get Resolution From Max معرفی آپشن Pixel Aspect

آموزش مدیریت بهینه پروژه هنگام کار با تری دی مکس شامل

✔ بیان تفاوت بین سنگین بودن فایل پروژه و رندر آن

✔ آموزش Optimize نمودن آبجکت‌ها

✔ معرفی عملکرد و کاربرد Smoothing Groups

✔ آشنایی با کاربرد  V.Ray پراکسی

✔ آموزش بهینه سازی فایل به واسطه‌ی Attach نمودن آبجکت‌های هم تیپ در شرایط یکسان

✔ آموزش بهینه سازی آبجکت‌های آماده

✔ نحوه استفاده از Hide و Unhide برای سبک تر شدن صحنه

✔ آموزش کاهش میزان سه ظلعی‌های فایل با تبدیل آبجکت‌ها به یک Bonding Box

✔ آموزش استفاده از Adaptive Decoration

✔ بیان اهمیت کوچک سازی محیط فایل

✔ اهمیت رعایت سایز مناسب انواع Texture

✔ آموزش پرونده سازی مناسب برای جلوگیری از بروز مشکلات فنی

✔ بیان کاربرد Auto Backup

آشنایی با نوع نورپردازی مناسب برای طبیعی تر شدن رندر

✔ آموزش چگونگی استفاده از IES Files

✔ معرفی اصل نورپردازی فیزیکی

✔ معرفی کاربرد Sampling

معرفی آپشن‌های Render Frame Buffer

✔ معرفی انواع Elementهای موجود برای رندرگیری

 بیان اهمیت استفاده از Element در رندرگیری  نحوه فعال و غیر فعالسازی سه کانال Red، Green و Blue  بیان چگونگی به نمایش در آوردن کانال آلفای تصویر

✔ آموزش نحوه فعال سازی نمایش به حالت Monochromatic

✔ معرفی گزینه‌ی Save Current Image

✔ آموزش تنظیم Auto Save

✔ معرفی Switch To Rgb

✔ معرفی گزینه‌ی Load Image

✔ آشنایی با عملکرد گزینه‌ی Load image

✔ معرفی Generate Preview

✔ معرفی گزینه‌ی Clear

✔بیان کاربرد Duplicate To Max Frame Buffer

✔ آموزش استفاده از Track Mouse

✔ معرفی آپشن History

✔ آموزش استفاده از History برای مقایسه دو رندر

✔ معرفی نحوه فعالسازی آپشن‌های History

✔ آموزش استفاده از Load

✔ معرفی گزینه‌ی Stop Rendering

✔ معرفی عملکرد Render Last

✔ آشنایی با کاربرد استفاده از Render Last

✔ معرفی گزینه‌های Show Correction controller

✔ Exposure Controller

✔ تعریف Shadow

✔ High Light

✔ Mid Tone

✔ آشنایی با تاثیر Hue/Saturation

✔ معرفی آپشن‌های Color Balance

✔ معرفی تاثیر Cyan

✔ آشنایی با اثر Magenta

✔ معرفی اثر Yellow

✔ آموزش استفاده از آپشن‌های Level

✔ آموزش کامل مبحث گاما

✔ آموزش کالیبراسیون گاما

✔ آموزش تنظیم گاما از داخل تری دی استودیو مکس

✔ آموزش تنظیم گاما با استفاده از Curve در V.Ray Frame Buffer

✔ معرفی آپشن Back Ground Image

✔ بیان کاربرد فایل Lut

✔ معرفی عملکرد Force Color Clamping

✔ آموزش استفاده صحیح از Force Color Clamping

✔ آموزش تنظیم انرژی هر پیکسل با استفاده از Force color Clamping

✔ معرفی گزینه‌ی Stump

✔ بیان کاربرد کادر Messages V-Ray

✔ نحوه ایجاد تغییر در اندازه و محل الصاق اطلاعات Stump

آموزش تکنیک‌های مربوط به عملیات رندرگیری

 

✔ آموزش نحوه شبکه سازی تعدادی کامپیوتر به منظور استفاده در Farm Render

یافتن و تنظیم IP ثابت آشنایی با نحوه اتصال دو سیستم بیان تفاوت‌های نوع اتصال دو سیستم و چندین سیستم معرفی نحوه مدیریت کامپیوترهای تحت شبکه انتخاب کامپیوترهای شبکه شده و شناساندن آن ها به تری دی استودیو مکس و V.Ray

✔ آشنایی با Bucketها

معرفی اهمیت اندازه Bucket اهمیت شناخت توان CPU برای تعیین سایز Bucketها آشنایی با مکانیزم PPT در رندرگیری به کمک Bucket معرفی مزایای فعالسازی PPT در رندرگیری صحنه‌های حجیم و با وجود تعداد پیکسل‌های زیاد آموزش جلوگیری از تحمیل محاسبات اضافی در هنگام استفاده از Bucket Render معرفی معایب تنظیم فرم رندرگیری ایجابی برای Bucketها

✔ معرفی مضرات استفاده از Scan Line

آشنایی با آفت سناریو تونل معرفی محدودیت استفاده از Farm Render با Scan Line

بررسی کامل تمامی آپشن‌های رنگی، نوری و Effectها در Render Setup

 

✔ آشنایی با چهار مرحله اعمال Exposure Controller

معرفی کاربرد و مفهوم Exposure Controllers

✔ آشنایی با انواع نورها و Shaderها

تعریف Shaderها معرفی نورهای Indirect استفاده از انواع Shaderها

✔ معرفی تاثیر Adjustment

 

✔ معرفی کامل عملکرد img Sampler

نحوه تبدیل Vectoral img به Raster img نحوه ایجاد تصاویر با کیفیت بالا معرفی مفهوم img Sampling معرفی عملکرد Sampler آشنایی با عملکرد Progressive معرفی معایب استفاده از Progressive مزایای استفاده از Progressive بیان نحوه ایجاد تعامل در Progressive با Destribute

✔ معرفی کامل Aliasing

بیان تاثیر منفی Aliasing آموزش جلوگیری از افت کیفیت تصویر معرفی تاثیر Sub Pixelها در ایجاد کیفیت تصویر آشنایی با معایب ایجاد Sub Pixelهای زیاد آموزش استفاده از آپشن Adaptive معرفی کامل معادله‌ی مونت کارلو آشنایی با نحوه صحیح تنظیم مقدار احتمال در Adaptive Mode توضیح کامل جهت حرکت پرتوهای نوری در صحنه دیجیتالی توصیف کامل نحوه از بین بردن نویز تصویر به کمک مونت کارلو آشنایی با کاربرد گزینه Use Local Subdivide آموزش تنظیم تعداد پرتوهای نوری در قبال هر Pixel بیان کامل تاثیر Noise Threshold تفاوت پرتوهای بلند شده از روی شی با پرتوهای ارسالی از دوربین در صحنه بیان روابط بین عمق میدان و محاسبات GI آموزش استفاده از Anti Aliasing به منظور ایجاد و یا از بین بردن Moyer Effect

✔ آموزش استفاده از Img Filter

معرفی تاثیر فیلترهای موجود در رندر Setup آموزش استفاده از Blend برای ایجاد حالت رویایی آشنایی با تکنیک فیلترینگ Soften معرفی کامل عملکرد فیلترها در ایجاد محوی و یا تیز بودن تصویر استفاده از فیلترها برای از بین بردن تاثیر چرخش بر تصویر استفاده از فیلترها برای از بین بردن Moyer Effect

✔ آموزش کامل امکانات و تاثیر Color Mapping

آموزش انجام مراحل Exposure در Color Mapping

آموزش استفاده صحیح از دوربین در وی ری

✔ استفاده از مادیفایر پر کاربرد Camera Correction

✔ معرفی انواع مفاهیم کلیدی و مهم در استفاده از دوربین

بیان تاثیر اتاق تاریک ارسطو آشنایی با نحوه به دست آوردن تصویر شارپ در کمترین زمان ممکن بیان فلسفه اختراع عدسی شناخت مفهوم فاصله کانونی معرفی تاثیر Aperture Width آشنایی با V-Ray Camera Rollout

✔ شناخت انواع لنز

آشنایی با تاثیر انواع حالات لنز شناخت لنزهای Tell آشنایی با لنزهای Fish Eye آشنایی با تاثیر سایز نگاتیو یا CCD

✔ معرفی انواع دوربین‌

معرفی Standard Camera آشنایی با Default Camera بررسی دوربین Spherical معرفی نوع تصویربردای توسط دوربین Spherical آشنایی با عملکرد دوربین Cylindrical Point معرفی دوربین Cylindrical Ortho معرفی دوربین Box   آشنایی با دوربین Fish eye معرفی آپشن‌های موثر بر تصویر Fish Eye Camera

آشنایی با رفتار نور پیشفرض و انواع نورپردازی‌ها

✔ تفکیک نورهای طبیعی و مصنوعی

✔ تفکیک نورهای مستقیم و یا غیر مستقیم

✔ آشنایی با Prabolastic Light

معرفی عملکرد گزینه‌ی Shadow معرفی دو گزینه‌ی Reflection و Refraction بیان اهمیت Glassy Effect معرفی گزینه‌ی Transparency Cut OF معرفی آپشن Max Ray آشنایی با عملکرد Legacy Sun Sky Light معرفی گزینه‌ی ۳Ds Max Photometric Scale معرفی گزینه‌ی Secondary Bias معرفی آپشن Override Material معرفی گزینه‌‌ی filter map  

✔ معرفی کاربرد بخش Global DMC

معرفی گزینه‌ی Adaptive Amount معرفی حداکثر و حداقل مقدار Sampling آشنایی با کنترلر Min Sample آشنایی با کاربرد Noise threshold معرفی عملکرد گزینه‌ی Render Mask بررسی کاربرد Min Shade Rate در DMC بیان مثال‌های مربوط به عملکرد DMC به منظور درک بهتر این بخش مهم از رندرینگ معرفی کاربرد بخش Image Filter آشنایی با انواع فیلترها معرفی نوع عملکرد فیلترها بیان روش از بین بردن Moire Effect با استفاده از Anti Alayes

معرفی هفت متد اصلی جهت مدیریت سیستم رنگی

✔ آموزش استفاده از Linear Multiply

آشنایی با شیوه خطی سازی محاسبات تقسیم رنگ پیکسل‌ها

✔ آشنایی با متد مدیریتی Exponential

معرفی متد مدیریتی  HSB Exponential آشنایی با کاربرد متد Gamma Correction بیان کاربرد Intensity Exponential معرفی گزینه‌ی Reinhard آشنایی با Dark Multiply و Bright Multiply معرفی گزینه‌ی Gamma معرفی کاربرد Sub Pixel Mapping بیان عملکرد گزینه‌ی Clamp Out Put

بررسی انواع لنز

✔ آموزش مفهوم عمق میدان (Depth Of Field) و آپشن‌های مربوطه

✔ معرفی آپشن Aperture

✔ آشنایی با گزینه‌ی Center Bias

✔ بیان عملکرد آپشن Focal Distance

✔ آموزش استفاده از گزینه‌ی Side

✔ معرفی آپشن Rotate

✔ آشنایی با Anisotropy به منظور ایجاد Bokeh Effect

✔ معرفی آپشن پرکاربرد Subdivs

✔ بیان عملکرد گزینه‌ی Motion Blur

✔ آموزش ایجاد Motion Blur در حالتی که دوربین در حرکت است

✔ آموزش ایجاد Motion Blur در جهت دلخواه

✔ آشنایی با نحوه ایجاد Motion Blur به شکل دورانی

✔ تعیین تعداد فریم موجود در Motion Blur

✔ معرفی گزینه‌ی Duration Frame

✔ آشنایی با Interval Center

✔ معرفی کاربرد Bias

✔ معرفی آپشن Geometry Sample

✔ آموزش استفاده از Prepass Sampling

✔ آموزش ایجاد سازگاری بین Irradiance Map و Motion Blur

 

شناخت رفتار انواع نورها

✔ رفتار نور در فضای تری دی استودیو مکس

شناخت ضوال نور آشنایی با تاثیر Luminous Sky معرفی ویژگی‌های نور آسمان

✔ معرفی آپشن‌های Environment Rollout

آموزش استفاده از یک texture برای ایجاد Reflect بر روی انواع متریال آموزش تخصیص رنگ و یا texture به Luminous Sky آموزش تنظیم رنگ و نورپردازی توسط texture توصیف کاربرد GI Environment آموزش جلوگیری از ایجاد محاسبات بی نهایت در رندرگیری با استفاد از V-Ray Sphere آموزش استفاده از تصاویر HDR پانورامیک برای پس زمینه آموزش انواع حالات قرارگیری تصاویر در پس زمینه معرفی حالت Spherical آشنایی با تاثیر حالت Cylindrical معرفی نحوه نمایش به صورت Shrink Wrap معرفی حالت نمایش به صورت Screen بیان نکات مربوط به Sky Light

آشنایی با آپشن‌های موجود درخصوص مقوله‌ی Color Mapping

✔ معرفی متدهای مورد استفاده در Exposure

✔ آشنایی با عملکرد Linear Multiply

✔ معرفی کاربرد گزینه‌ی Exponential

✔ آموزش استفاده از Dark Multiply

✔ بیان اثر Bright Multiply

✔ آشنایی با تاثیر HSV Exponential

✔ بیان نحوه رنگین ساختن تصاویر مرده

✔ معرفی متد Gamma Correction

✔ بیان عملکرد Intensity Gamma

✔ آموزش استفاده از Intensity Exponential

✔ بیان ویژگی‌های کاربردی Rein hard

✔ آشنایی با گزینه‌ی Sub-Pixel Mapping

✔ آموزش تعیین دقت نمایشی

✔ بیان اثر Linear Workflow

✔ آموزش استفاده از Output Clamping

✔ آموزش ایجاد رج پیکسل سیاه دور پیکسل‌های با انرژی بالاتر از یک

✔ نحوه غیرفعالسازی Color Mapping

معرفی آپشن‌های Physical Cam

✔ بیان نکات مربوط به قرارگیری دوربین

معرفی Still Cam آشنایی با Movie Cam معرفی Video Cam بیان تفاوت عملکردی بین انواع Physical Cam آشنایی با آپشن‌های موجود در V-Ray Physical Cam معرفی Target Check Box آشنایی با عملکرد گزینه‌ی Film Gate بیان کاربرد استفاده از Focal Length آموزش بهره برداری از Field Of View آشنایی با قابلیت Zoom Factor معرفی عملکرد گزینه‌های Horizontal/vertical Offset بیان اثر Guess Vertical معرفی گزینه‌ی F-Number آشنایی با Specify Focus معرفی عملکرد Exposure Check Box آموزش استفاده از گزینه‌ی vignetting معرفی انواع آپشن‌های White Balance آشنایی با نحوه تنظیم Shutter Speed/Angle آشنایی با Shutter Offset آشنایی با تاثیر و ویژگی‌های گزینه‌ی Video Cam معرفی تاثیر گزینه‌ی Latency

✔ معرفی آپشن ISO

✔ معرفی آپشن‌های موجود در Bokeh Effect

آموزش استفاده از Anisotropy آشنایی با تاثیر Blades در شکل گیری Boke Effect

✔ بررسی آپشن‌های بخش Image Sampler

معرفی حالت Progressive معرفی آپشن Bundle Size تعریف عمل Sampling معرفی عملکرد Anti Alayes بیان علت ایجاد Noisy Effect آشنایی با Sampling Rollout معرفی تاثیر Depth Of Field معرفی پارامترهای بخش Distortion معرفی حالت Quadratic آشنایی با Cubic معرفی Lens File آشنایی با Texture معرفی گزینه‌ی Horizon Line آموزش استفاده از Clipping

تعریف مفاهیم نورهای مستقیم و غیرمستقیم

✔ بیان عملکرد و کاربرد گزینه‌ی GI

✔ آشنایی با علل ضعف در محاسبه GI

✔ آشنایی با مفهوم روشنایی عمومی

✔ معرفی کامل تاثیر GI

✔ معرفی معایب استفاده از GI

✔ آشنایی با نحوه محاسبه روشنایی عمومی

✔ معرفی تمامی موتورهای محاسبه گر برای GI

✔ معرفی متالوژی بومی Chaos

✔ توضیح عملکرد و بررسی کامل معایب Brute Force

✔ بررسی کند بودن تکنیک Brute Force

✔ کاهش دقت تصویر

✔ عدم ذخیره سازی GI

✔ پدید آمدن نویز در تصویر

✔ عدم نمایش Preview

✔ معرفی عملکرد تکنیک Photon Mapping

✔ معرفی پدیده‌ی Interpolation

✔ آشنایی با علت به وجود آمدن Blotchy Effect

✔ بیان اثر Fly Object

✔ تعریف نوع عملکرد Radiosity برای کاهش زمان رندرینگ

✔ بیان علت حذف Radiosity

✔ معرفی عنوان علمی متریال‌ها

✔ تعریف مفهوم DK یا ضوال نور

✔ معرفی عملکرد تکنولوژی Irradiance Map

✔ بررسی شرایط مناسب برای استفاده از Irradiance Map

✔ معرفی عملکرد Final Gather Point

✔ بیان مزایا و معایب هر یک از تکنیک‌های بیان شده

✔ معرفی عملکرد تکنیک Light Cache

✔ آشنایی با کنترلرهای بخش Light Cache

✔ معرفی گزینه‌ی Sample Size

✔ آشنایی با عملکرد Scale

✔ معرفی آپشن Store Direct Light

✔ آشنایی با Number Of Passes

✔ آموزش استفاده از Use Camera Path

✔ معرفی گزینه‎‌ی Show Calculate Phase

✔ آشنایی با کاربرد Bounce در این بخش

✔ آموزش استفاده از آپشن Per Filter

✔ معرفی Interpolate Sample

✔ آشنایی با عملکرد گزینه‌ی Fixed

✔ بیان کاربرد Neared

✔ آموزش استفاده‌ی صحیح از Glassy Effect

✔ آشنایی با کاربرد آپشن Retrace

✔ آشنایی با عملکرد Volumetric Effect

✔ بیان مصارف استفاده از Volumetric Effect

✔ آشنایی با کنترلرهای تکنیک Brute Force

✔ معرفی تاثیر Subdvs

✔ بیان چگونگی جلوگیری از ایجاد نویز در تصویر

✔ معرفی Self Illumination

✔ آشنایی با عملکرد Bounce

✔ معرفی مفهوم Caustics

✔ آشنایی با آپشن Contrast

✔ معرفی کاربردهای Photon Mapping

✔ بررسی سازگاری با Self Illumination

✔ بیان نکات مربوط به بهینه سازی زمان رندر گیری

✔ معرفی کاربرد استفاده از گزینه‌ی Secondary Engine

✔ بررسی شرایط None برای دومین موتور محاسبه گر نور

✔ آشنایی با عملکرد Brute Force در دومین مرحله محاسباتی نورها

✔ بیان تاثیر DK در مرحله دوم محاسبات نور

✔ آموزش ایجاد نورهای Caustic

✔ شناخت خواص Caustic

✔ معرفی نحوه مدیریت بهینه Caustic

✔ شناخت تاثیر Contrast

معرفی گروهی از آبجکت‌ها با عنوان V-Ray Objects

✔ معرفی V-Ray Proxy

بررسی کاربرد استفاده از V-Ray Proxy آموزش استفاده از V-Ray Proxy معرفی تنظیم Proxy به شکل‌های مختلف آموزش نکات مربوط به پراکسی کردن آشنایی با V-Ray Plane معرفی عملکرد گزینه‌ی V-Ray Sphere آموزش استفاده از داخل و یا بیرون کره به دلخواه آشنایی با V-Ray Fur آموزش تغییر اندازه V-Ray Fur تغییر ضخامت V-Ray Fur معرفی گزینه‌ی Length آشنایی با آپشن Thidress آشنایی با Gravity معرفی Flat Normal Check Box معرفی گزینه‌های مربوط به Per Face/Area آشنایی با عملکرد Entire Object آموزش ایجاد موها بر سطوح انتخابی آموزش استفاده از Map برای ایجاد موها

آشنایی با انواع نورهای V-Ray

✔ معرفی پارامترهای V-Ray Light

آموزش فعالسازی پیش‌نمایش نور خاموش و روشن ساختن نور فعالسازی سایه‌های نور مورد نظر تعیین tempter نور ساخته شده آموزش تعیین هدف نور نحوه صحیح تعیین هدف Caustic ایجاد شده نحوه فعالسازی نمایش نور آموزش لغو زوال نور نحوه ساخت Sky Light ایجاد Reflection آموزش کنترل قد سایه ها آموزش استفاده صحیح از IES Files

✔ آشنایی با آپشن‌های V-ray Sun

آشنایی با تاثیر ارتفاع Sun Light در نوع نمایش آن نمایان و یا مخفی سازی منبع نور آموزش کنترل میزان Caustic معرفی V-Ray Ambient Light آموزش پارامترهای V-Ray IES آموزش استفاده از Sky Portal

آموزش تنظیم بهینه (Render Setup (GI

✔ آموزش جلوگیری از سوختن صحنه با نور خورشید

✔ بیان تاثیر V-Ray Sun بر روی V-Ray Sky

✔ آموزش ایجاد گرد و غبار در تنظیمات V-Ray Sun

✔ آشنایی با پدیده‌ی Expoint گذاری

معرفی عملکرد Normal Thresh معرفی کاربرد کنترلر Distance Threshold توصیف عملکرد Min/Max Rate در رابطه با Distance Threshold  آشنایی با مفهوم Per/Multi Pass بیان مفهوم Show Calc Phase معرفی کاربرد Show Sample

✔ بیان اهمیت عدم استفاده از گزینه‌ی Show Sample

✔ آشنایی با عملکرد Show Direct Light

✔ معرفی آپشن Subdvs در بخش Irradiance Map

✔ آموزش استفاده از Interpolate

آموزش جلوگیری از ایجاد Fly Object

✔ آشنایی با کاربرد Detail Enhancement و آپشن‌های آن

آموزش مبارزه با Fly Object به صورت هوشمند

✔ معرفی گزینه‌ی Screen

✔ آشنایی با آپشن Multiply Subdvs

✔ معرفی راه حل برای زمانی که از Detail Enhancement برخوردار نیستید

✔ معرفی Ambient Occlusion

✔ آشنایی با  پارامتر مربوط به تنظیم عمق سایه در Ambient Occlusion

✔ آموزش استفاده از گزینه‌ی Use Camera Path

✔ معرفی Randomize Sample

✔ بیان کاربرد آپشن Check Sample Visibility

✔ آموزش استفاده از Reflection/Refraction Caustics

آموزش استفاده از Caustic به شکل صحیح

✔ معرفی کاربرد Saturation

✔ آشنایی با مفهوم Color Blading

✔ بیان عملکرد GI Contrast

✔ توصیف مفهوم Interpolate

✔ آموزش استفاده صحیح ازPer Pass

✔ آموزش نحوه تشخیص بهترین تراکم Expoint

✔ معرفی انواع حالات Interpolate Sample

معرفی حالت Least Square معرفی نوع Delone Triang آشنایی با Weight معرفی نوع Voronoi آموزش نحوه ذخیره سازی Interpolate نحوه حذف اطلاعات interpolate فریم‌های قبلی

✔ بررسی آپشن Sample Lockup و انواع حالات آن

✔ آشنایی با حالت Nearest

✔ بررسی کاربرد حالت Quad Balanced

✔ معرفی عملکرد Overlapping

✔ آشنایی با حالت Density-Based

✔ معرفی کاربرد Mode به منظور ذخیره سازی Expointها

✔ بررسی حالت Single Frame

✔ معرفی حالت From File

✔ معرفی Incremental add to Current Map

✔ آشنایی با عملکرد حالت Bucket Mode

✔ معرفی حالت Animation

✔ آشنایی با نحوه Reset نمودن تنظیمات بخش Mode

✔ معرفی عملکرد گزینه‌ی Auto Save

معرفی کامل کادر Material Editor

✔ معرفی دو حالت مختلف Compact Mode و Slate Mode

✔ معرفی کاربرد آپشن Diffuse

آموزش به کارگیری Roughness استفاده از Ambient

✔ معرفی کامل بخش Reflection

توضیح نحوه رفتار رنگ نهایی آبجکت آشنایی با نحوه ترکیب رنگ‌های Defuse و Reflect معرفی کامل اثر Fresnel IQR آشنایی با کاربرد گزینه‌ی Exit Color بیان عملکرد Use Interpolate آموزش کامل ایجاد Reflection محو آشنایی با حالت Ambient معرفی آپشن Roughness معرفی Reflection آموزش استفاده‌ی بهینه از Reflect Glossiness آشنایی با تاثیر مقدار Subdvs با Reflect Glossiness آموزش باز نمودن قفل Reflect Glossiness معرفی آپشن Fresnel Reflection آشنایی با عملکرد Max Depth معرفی کاربرد Use Interpolation معرفی عملکرد Max/Min Rate در رابطه با Interpolation آشنایی با Affect Channel آموزش ایجاد Reflect بر روی Channel Alpha آموزش ایجاد Reflection به شکل شیشه در معرفی گزینه‌ی Refract و Reflect آشنایی با IOR یا همان ضریب شکست نور آشنایی با عملکرد مقدار عددیMax Depth معرفی آپشن Affect Shadow آموزش استفاده از Affect Channel معرفی کاربرد Fog Color بیان نکته‌ی مهم مربوط به Fog Color آشنایی با گزینه‌ی Bias معرفی کاربرد Fog Multiply آشنایی با کاربرد Dispersion آموزش تنظیم صحیح پولاریزاسیون نور در متریال‌های شفاف

✔ معرفی با Translucency Effect

✔ آشنایی با عملکرد Tightness

✔ آشنایی با دو آپشن For / Back Warp

✔ معرفی گزینه‌ی Scatter

✔ آشنایی با عملکرد BRDF

✔ بیان سه شیوه ایجاد هایلایت

✔ آموزش بهره برداری از Anisotropy

✔ معرفی Check Boxهای Reflection و Refraction

✔ آشنایی با Double Side

✔ آشنایی با عملکرد گزینه‌ی Reflect On Back Side

✔ معرفی Mono Chromic

✔ آموزش استفاده‌ی بهینه از گزینه‌ی Use IM Map

✔ آشنایی با V-Ray Light Material

تعریف عملکرد تکنیک Photon Mapping

✔ آموزش نحوه صحیح استفاده از Caustic

✔ تعریف مفهوم Photon Mapping

✔ آشنایی با مفهوم ۳D Point

✔ آشنایی با آپشن‌های موجود در Photon Mapping Rollout

معرفی کاربرد Bounce بیان عملکرد Auto Search معرفی کاربرد Search Distance معرفی گزینه‌ی Max Photon آشنایی با عملکرد Multiplier معرفی کاربرد Max Density

✔ آموزش نحوه استفاده از گزینه‌ی Convert To Irradiance Map

✔ معرفی Interpolate Sample

✔ آشنایی با Convex Hull Area

✔ آشنایی با گزینه‌ی Store Direct Light

✔ آشنایی با کاربرد Retrace Threshold

✔ معرفی Retrace Bounce

✔ آموزش نحوه استفاده صحیح از آپشن‌های موجود در بخش Caustic

66 دیدگاه‌ها

    • با سلام و احترام
      برای رندرگیری قطعه مهم و اساسی در حال حاضر که موتور رندر های برای محاسبات فیزیک از پردازنده مرکزی استفاده میکنند، CPU میباشد
      لذا توصیه میشود برای امر رندرینگ قسمت بیشتری از سرمایه خود را به این قطعه اختصاص دهید
      در صورت نیاز تیم پشتیبانی آماده ارائه مشاوره در خصوص تهیه سیستم از طریق شماره ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۲ میباشد
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

    • با سلام و احترام
      با هر یک از موتور رندر های تجاری میتوان نتایج واقعی دریافت نمود اما باید در نظر داشته باشید که منبع آموزشی مناسبی را برای یادگیری موتور رندر مورد نظر انتخاب نموده باشید
      در حال حاضر بهترین منبع آموزشی در رابطه با دریافت خروجی از موتور رندر وی ری در مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران ارائه شده است.
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    برای کارمندان و اعضای هیت مدیره یک شرکت معماری دارای مجوز رسمی نیاز به آموزش تری دی مکس و بخصوص وی ری داریم
    هدف از شرکت افرادی که معرفی خواهند شد اشراف کامل به تری دی مکس و وی ری جهت تولید پرزانته و تصاویر واقعی با وی ری است
    لطفاٌ در خصوص قیمت و تخفیف برای شرکت ها اطلاعات کافی را ارائه نمایید
    با تشکر عظیمی

  2. سلام
    ببخشید استاد من قبلاً کلاس وی ری شما رو شرکت کردم
    گفته بودین اگر بتونیم از سد هزینه عبور کنیم و سیستم خیلی قوی زیر دستمون باشه نیازی اصلاً به تنظیم تک ب تک پارامتر های وی ری نیست کافیه بزاریم روی Brute Force تا خودش بهترین خروجی ممکن رو برامون بگیره
    حالا من یک سیستم خیلی قوی دارم منتها هر چی که رندر میگیرم صحنه کاملاً سیاه میشه به نظرتون کجای کار اشتباس؟

    • با سلام و احترام
      احتمال اینکه با اتصال به وی ری و یا کرک نشدن درست وی ری از طرف کمپانی سازنده وی ری شما غیر فعال شده باشه وجود داره
      در این صورت باید ابتدا وی ری رو به همراه فایل های مجود بر روی سیستم پاک کنید و بعد به صورت صحیح اقدام به نصب اون بفرمایید
      در صورت نیاز به پشتیبانی در این زمینه با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۳ تماس حاصل فرمایید
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  3. سلام
    بنده هنرجوی سه سال پیش تری دی مکس هستم
    میخواستم ببینم برای تجدید دوره تری دی مکس و ثبت نام وی ری چه زمانی میتونم اقدام کنم
    اسم و فامیلم رو اگه نگا کنین من از نور میومدم فقط تری دی ثبت نام کردم حالا وی ری هم میخوام یاد بگیرم

    • با سلام و احترام
      دوست عزیز، بسیار خوشحالیم که شما رو در کنار خودمون داریم، در رابطه با برگزاری دوره جدید تری دی مکس باید خدمتتون عارض شم که شما میتونید پنج شنبه ها و جمعه تشریف بیارید برای تجدید دوره تری دی مکس، و بعد از اون هم برای دوره وی ری جدید ثبت نام بفرمایید، تاریخ آغاز دوره تری دی مکس ۲۷ شهریور خواهد بود
      خواهشمندیم قبل از آغاز دوره با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۳ تماس حاصل نمایید تا فرم تجدید دوره شما توسط تیم پشتیبانی آماده گردد.
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

    • با سلام و احترام
      دوست عزیز لطف بفرمایید وی ری رو یکبار از داخل کنترل پنل حذف کنید و دوباره نصب بفرمایید، اما قبل از نصب دوباره دقت داشته باشید که قبل از باز نمودن فایل Rar از طریق Windows Security اقدام به غیر فعال سازی ویروس کش سیستم نمایید ضمناً اتصال اینترنتی خود را نیز قطع کنید.
      در صورت بروز مشکل در مراحل نصب و یا بر طرف نشدن ایراد لطفاً با شماره تلفن پشتیبانی (۰۲۱۴۴۶۱۸۵۰۳) تماس حاصل نمایید
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

    • با سلام و احترام
      در صورت سنگین بودن پروژه مورد نظر برای رندر گیری و عدم توانایی سیستم خانگی شما به منظور ایجاد خروجی از تری دی استودیو مکس میتوانید بدون نیاز به تهیه سیستم قوی تر به مراکز کامپیوتری مراجعه کرده و فایل مورد نظر را برای رندر گیری به آن ها بسپارید، تا با استفاده از سیستم های Work Station عملیات رندرینگ فایل شما را انجام دهند.
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

    • با سلام و احترام
      در رابطه با کار با وی ری در نرم افزار راینو باید خدمت شما عارض شم که این موتور رندر دارای بیس یکسان برای اعمال محاسبات بوده و تنها کمی از لحاظ اینترفیس و آپشن ها دارای تفاوت های جزئی میباشد، بنابر این با یادگیری وی ری در تری دی مکس شما قادر خواهید بود از این پلاگین در نرم افزار راینو نیز استفاده بفرمایید.
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

  4. سلام
    ببخشید برای این که بتونیم با وی ری کار کنیم لازمه تری دی مکس بلد باشیم؟
    من با نرم افزار Inventor کار کردم برای خروجی گرفتن از اون نیاز دارم وی ری رو یاد بگیریم آیا میتونم در دوره های آموزشی شما شرکت کنم؟ برام مفید هست؟

    • با سلام و احترام
      در جواب سوال اول باید بگم خیر لازم نیست چون شمامیخواین از این پلاگین در نرم افزار دیگه ای که بلد هستین استفاده بفرمایید
      در صورتی که تمایل داشته باشید برای رندر گیری از تری دی مکس از اون استفاده کنید بهتره که تا حدودی از خود نرم افزار و مخصوصاً بخش متریال ها اطلاع داشته باشید
      و اما سوال بعدی
      پلاگین وی ری برای هر نرم افزاری به صورت جداگانه و در نسخه خاصی ارائه میشه
      در هر صورت عملکرد اصلی وی ری و هر موتور رندر دیگه ای بر پایه قوانین فیزیک هستش و با توجه به این که قوانین فییک در همه حال یکسان هستن پس به لحاظ بیس کار استفاده از موتور رندر در هر نرم افزاری یک جور شرایط رو رقم میزنه
      بعد از بیس محاسبات عامل مهم دیگه اینترفیس موتور رندر هست که با یک سری تغییرات و مناسب سازی های جزئی برای نرم افزارهای مختلف ارائه میشن
      در واقع با یادگیری وی ری شما میتونید از اون در نسخه نرم افزار های مختلف هم استفاده کنید
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران

    • با سلام و احترام فراوان خدمت شما دوست قدیمی
      با آرزوی سلامتی و تن درستی ضمن عرض خرسندی از ملاقات دوباره شما هنرجوی عزیز
      باید خدمتتون عارض شم که شما حق دارید توی دوره ای که قبلاً شرکت فرمودید تجدید دوره نمایید
      فقط کافیه با پشتیبانی آموزشگاه تماس بگیری و با اعلام مشخصات شخصی خودتون درخواست تجدید دوره رایگان بفرمایید تا دوستان در بخش بایگانی نسبت به یافتن و انتقال فرم شما به دوره جدید زمان آغاز دوره رو خدمتتون اعلام کنن.
      با تشکر مرکز ملی کامپیوتر گرافیک ایران